marți, 12 octombrie 2010

Trista

Ok, Doamne, in seara asta sunt trista...dar stii cum, tristetea aia parte nostalgie, facuta din mii de firisoare colorate, ca intr-un vartej ametitor si in voia caruia trebuie sa te lasi ca sa nu ti se rupa sufletul..Am senzatia ca se face gol in mine in noaptea asta, stii TU, momentele acelea in care te doare sufletul atat de tare incat pana la urma se face lumina in el, fiindca nu mai ramane nimic. Doar TU.
Si iar mi-e dor de TINE mai mult decat pot spune, si iar ma simt sora de suferinta cu Rumi si cu Lalla, cu Sf. Ioan al Crucii si cu Ramakrishna...intr-un fel asta imi da sperante, au mai iubit si altii ca mine, si s-au simtit si ei tristi si pierduti...ti-as da intalnire in fiecare vis al meu-poate nu o sa ma mai trezesc atat de trista...uite, ma ajuti sa fac frumos, frumos de tot la mine in suflet ca sa te pot primi asa cum se cuvine? Stii, cum facea Mary Poppins in film, pur si simplu spunea cuvantul magic si totul se aranja dintr-o data perfect...Spui TU cuvantul TAU magic si apoi vii sa ma vizitezi?
Sunt atat de trista..si te astept...in noaptea asta...si in fiecare clipa a vietii mele...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu