vineri, 8 octombrie 2010

Happy birthday to me...

Bine, DOAMNE, e ziua mea.
De 37 de ani sunt pe aici in forma asta si incerc sa inteleg ce am de facut...de 37 de ani cea mai mare iubire a mea a ramasa neschimbata, si tot de atata timp ma straduiesc sa fiu mai buna pentru ea..asa, dupa putinta mea..
Ai putea sa imi faci un cadou si sa ma lasi sa simt cum ma tii de mana, cum ma tii in sufletul TAU, cum reversi mereu asupra mea iubirea TA? DOAMNE, am atata nevoie sa simt ca sunt iubita..am vrut sa scriu "macar un pic", dar adevarul e ca vreau sa ma simt iubita mult, nestavilit de mult si pentru totdeauna...
Si mai vreau ceva, tot de 37 de ani-sau de cand ma stiu eu pe lume-sa pot sa ii vad pe cei din jur fericiti..era sa scriu o prostie, sa spun ca vreau sa-i fac pe cei din jur fericiti, adevarul e ca doar TU poti sa-i faci fericiti..dar poti sa o faci un pic si prin mine?!..Mi-e dor sa fiu parte din fericirea cuiva..
Tu stii tot ce imi doresc si mai stii si ce ar trebui sa imi doresc ca sa fie totul bine...asa ca, te rog, DOAMNE, roaga-te TU pentru mine si raspunde acestei rugaciuni dupa mare mila si iubirea TA..Si faca-se in si prin mine Voia si Iubirea TA...
Stii TU tot restul din inima mea..
Asa ca La multi ani! si TIE-fiindca fiecare zi e a TA, si ingerilor care sunt pe langa mine de atata timp...si sa nu va suparati ca sunt cateodata tare trista, vreau sa invat sa fiu mai inteleapta si mai iubitoare si mai fericita...
La multi ani,TIE,cea mai mare iubire a mea...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu