marți, 21 septembrie 2010

A new beginning

Sa incerc din nou...prima si ultima oara cand am scris un fel de blog, acesta s-a desfiintat...era undeva pe yahoo, si cand am iesit din spital am aflat ca tocmai urma sa dispara...iar asta m-a descurajat suficient ca sa nu mai incerc o perioada.
De curand am tot citit blogul cuiva drag mie si m-am gandit ca poate ar trebui sa sa incerc si eu din nou...nu prea stiu ce o sa iasa,nu sunt nici sigura in ce limba as vrea sa scriu...
Dar toamna a fost mereu un moment al inceputurilor pentru mine: ziua mea, scoala, serviciul, chiar si oamenii pe care i-am iubit tot acum i-am intalnit...cumva dintotdeauna anul a inceput toamna pentru mine...poate o sa fie de ajutor, si de data asta bloggul o sa aiba un inger bun, care sa-l aiba in paza si sa ma ajute sa-l duc mai departe...
Nici nu prea stiu de ce sa scriu si pentru cine...poate nici nu trebuie, poate ar trebui sa fie doar o risipire de prea plin dupa modelul toamnei de afara-ea nu se intreaba niciodata pentru cine daruieste atat de mult...asa incat cateva cuvinte care sa prinda bucati de suflet undeva pe net ar trebui sa nu mi se para asa de mult
Asadar, un nou inceput, numai Dumnezeu stie incotro..si pana la urma EL e singurul care chiar trebuie sa stie-asa ca in mainile LUI ma pun si pe mine si toate cuvintele astea..
A bien tot...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu